Friday, May 1, 2009

kakak angkatku - kak wawa


Selwah Abbas dari pahang...mengenalinya cukup membahagiakan. Sepanjang aku mengenalinya pernah juga aku lalui saat duka tapi bila memikirkan saat suka lebih banyak dari saat duka...aku hapuskan rasa kecewa yang melanda persahabatan aku dengan dia.Dia seorang yang cukup comel, periang dan teman tempat aku mencurahkan semua masalahku. Dari masalah perkahwinan ku hinggalah ke cerita kegembiraanku. Dia tak pernah meninggalkan aku keseorangan. Aku kenal dia nie dari belum kawin sampailah dah berkawin....Abang Man...emm lelaki yang cukup disayangi oleh kak wa!. Cuma sekarang aku belum lagi jadi makcik pada anak dia ...Allah menguji dia dgn peristiwa sedih dimana dia keguguran kandungannya yang pertama....tapi takper kak wa!! Usaha lagi ya kak wa....hehehehe ...insyallah...Allah akan kurniakan awak baby yang cute miut n ceria macam awak juga...aminnn..laaa kakwa nie...angkatlah tangan sesama kak wa :)!! Na harap walaupun kita jarang berjumpa macam dulu....hubungan kita usahlah dikuburkan ya...kalau ada berita gembira tu khabar2kan la...kalau tukar no hp pun beritaulah ya...ehhehehe

akhir sekali....i love u sis !!!!

No comments:

Post a Comment