Friday, May 1, 2009

Sulam Riben la pulak !






1st nak ucapkan terimakasih pada Naiz sebab dapat merealisasikan keinginan ku untuk memulakan aktiviti sulam riben atau lebih dikenali sebagai Ribbon Embroidery (RE) nie. Walaupun tanpa guru yang bertauliah hanya dibantu dengan buku asas sulaman riben dari Rozita Jaafar ( terimakasih umi kerana belikan untuk na dengan harga diskaun ! )...hehhehehe...berjaya juga aku membentuk riben menjadi bunga dan daun...jika ada kemusykilan Naizlah tempat aku bertanya melalui sms atau ym. Nasib baik Naiz kata ok. Dialah sifu internetku !!!!

Excited sangat bila terima kit sulaman dari Naiz yang saya order melalui internet. Apalagi, dengan semangat yang berkobar kobar, di tambah dengan sokongan moral dari umi sahabat baikku supaya mencuba sekuntum dua, maka terhasillah sulaman yang pertama nie...tak kisahlah cantik ke tak, yang penting mata sendiri kata cantik...hehehehe...yang penting mencubakan?...Naiz kata, belajar lembutkan jari kak ina !....Tengah lembutkan jarilah nie Naiz :)

2 comments:

  1. dikaukah kakakku yg sering ku bersms, berYM. cumil dirimu. Apa pun boleh dilakukan asal ada minat dan kesungguhan. terima kasih buat akak yg sudi menjadi temanku. akan kupaparkan ribon work ku nanti.

    ReplyDelete
  2. wah dikau naiz!!! masakan bulih cumil...itu gambar setahun yang lalu....sekarang udah tidak cumil seperti rose naiz mu itu!...ahakss.....

    ReplyDelete